Dieta Grejpfrutowa

Przed Tobą poszukiwanie sukni na wielki bal karnawałowy. Chciałabyś kupić jednak o rozmiar mniejszą. To jeszcze jest możliwe, dzięki drakońskiej, ale skutecznej diecie grejpfrutowej.

Grejpfruty są bardzo zdrowe. Uważane są za „spalacze  tłuszczu” i zawierają dużo witaminy C. Ponadto są niskokaloryczne i smaczne.

Dieta grejpfrutowa jest dla tych pań, które nie lubią liczyć kalorii. Ta dieta tego nie wymaga. Trzymając się określonego menu, schudniesz nawet 3 kg w ciągu tygodnia.

Diety nie powinno się stosować dłużej niż tydzień!!!

Jadłospis:

  • Śniadanie: Pół grejpfruta, czarna kawa lub herbata. Jeśli musisz słodzić, używaj słodzika zamiast cukru.
  • Lunch: Pół grejpfruta, dwa jaja na twardo, sałatka pomidorowa z sosem (winegret, cytryna, zioła) kromka chleba tostowego na ciepło, bez tłuszczu.
  • Obiad: Pół grejpfruta, 4-6 plasterków szynki z indyka. Pół główki zielonej sałaty z sosem (winegret, cytryna, zioła), kawa zbożowa lub herbata

(Menu pochodzi ze strony www.dlazdrowia.pl.)

Udostępnij:Share on FacebookShare on Google+

Zostaw odpowiedź